Jag önskar...

Att jag var lite duktigare på att hålla igång en blogg. Ger de upprepade försök att hålla i bloggandet men de slutar ändå med att jag tar månader av uppehåll. Trist, men så funkar jag. Vad har hänt sen sist? Ja massor. De mest spännande är nog vår urgulliga hund, Bob. En chihuahua som får hela familjen att smälta. Nu kan jag dock inte lägga upp nå bra bilder, då dom är på Jens dator och de är nå fel ochgår inte att dela mellan datorerna. Piss windows 8! Jag har en fin ny rosa dator i alla fall, kändes som en bra grej att köpa då flera tangenter på min förra dator inte funderade efter att jag råkade spilla kaffe över de. Ska försöka att kanske blogga liite flitigare än var fjärde månad och snart lägga upp lite söta bilder på sötnosen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0