Shadow insurance

Fått mitt paket nu med shadow insurance från too faced. Aldrig testat den men tänkte jag skulle göra de idag. Hoppas den är awesome! 
*
Annars försöker jag komma på hur man ska fördriva tiden denna lördag. Eftersom jag ställt in mig på att vakna tidigt så somnade jag i vanlig ordning igår strax efter bollibompa och vaknade i morse halv 9. Tror att Linda skulle kika förbi idag och snacka skit och dricka kaffe annat än de så sitter jag och drömmer om hur de hade varit att vara  ekonomiskt oberoende och kunna köpa allt jag vill ha. Är inne i en sån där period där jag vill ha allting nytt. Vill göra om i lägenheten, vill ha nya kläder, mer smink, nytt allt. Inte bra, men brukar kunna bli så på hösten när de börjar bli mörkt och ingenting som ligger utomhus känns attraktivt.
*
Freja är hos mamma över helgen och leker med syskonen. Söt ungen, hade sagt till morsan att hon är så glad att ha en sån fin familj som hon har. De värmer verkligen mammahjärtat. Så stor och duktig hon blivit. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0