Onepiece

Inföskaffat mig en onepiece idag.. eftersom jag alltid har myskläder när jag är hemma så kändes de som ett passande köp. Köpte den på HMs barnavdelning :P Jens blev avis att jag kan handla där, vet att han också vill ha en men för vuxna kostar de ca 1000 och fyndade min för 300. Köpte även en broner och en ögonfransböjare då de senaste 5 jag köpt bara varit skit. Vet inte om de är lite plågsamt för Jens att följa med på kicks, de är lite sådär vart han än kollar så finns de ingenting som skulle vara intressant för honom...alls...förutom den lilla hylla med herrparfymer kanske. Men han fick till uppdrag att söka en ögonfransböjare och skuttade snabbt iväg och letade.. kanske för att komma snabbare därifrån :P oj va de lät som att jag prata om en hund nu, sorry snygging! Jag mena ju givetvis att han letade på ett väldigt maskulint och dominant sätt!! ;P I slutändan var de dock jag som hittade den och tänker lite så här i efterhand om han ens visste vad de va han sökte.
 
Sugen på att göra en sminkning idag. Har bara inte kommit på riktigt vad ännu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0