Micro needle roller

Halva dagen jobb avklarad. Tiden gick otroligt fort idag, får hoppas att andra halvan går lika fort, börjar igen klockan 17. Idag har jag fått lite paket, lite rosenblad och ett halsband med en kamera som jag köpte åt snyggo. Och ett paket som jag har att hämta ut som jag inte vet vad det, jag hoppas det är mina läppglans. Fick även hem min micro needle roller. Samma princip som derma roller, men utan hela kittet. Har länge velat pröva den men väntat med att beställa då de varit sommar och rötmånad. Det är alltså en liten roller som man ska använda i ansiktet under en länge tid några gånger i veckan, som ska förbättra hyn. Ta bort ärr, ogämnheter, rynkor, stora porer etc. Nålarna ska alltså stimulera huden så att den snabbare producerar ny, om jag förstått de rätt. Är lite nervös över att använda den, just bara för att de är nålar, fast jag tvivlar på att de gör ont alls egentligen. Måste bara införskaffa lite rengörings artiklar och desinfektion så är de bara börja rolla. Den har ändå fått bra recentioner så man får väl se om de blir någon skillnad.
 
 
 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0