Margit Sandemo

Kom på för nån dag sen hur länge sen de va jag läste en bok. Säkert över ett år sen så jag började fundera över vad jag skulle läsa. Hittade inget i bokhyllan som kändes attraherande så beställde efter en bok. Älskar verkligen Margit Sandemos böcker. Har läst sagan om isfolket serien och häxmästaren och börjat på ljusets rike. Tänkte jag skulle ge mig in på någon av hennes andra serier så jag beställde skogen bortom dagen som är första av elva böcker i bokserien Trollrunor. Hade hoppats på att få den innan helgen men så blev de tyvärr inte, men ser fram emot att få börja läsa den. Hennes böcker är väldigt lättlästa och otroligt spännande, tycker jag. Man kan sluka en bok på bara en helg...eller den slukar mig?  
*
Gjort två nya sminkningar och fotograferingar som måste läggas upp också. En på mig och en på Jens, men  bilderna är inte fixade ännu, men de kommer nog snart.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0