Drink!

If you don´t use it, you lose it!..eller hur man nu brukar säga? Är otroligt sugen på att blanda drinkar. Faktiskt inte så mycket på att dricka dem, mer leka lite med alkoholen. Eftersom de nu gått några månader ser jag fick jobba bakom baren så känns de som att man glömmer så mycke om man inte får underhålla de. På jobbet är de jag som blir skickad till baren varje gång de är någon som beställer en drink, men detta händer tyvärr inte allt för ofta då det som säljs mest är öl och vin. Sist jag fick stå en helkväll var v75 i juni, och då fick inte fantasin flöda speciellt mycke, mest GT, fick väl blanda en 400 stycken ungefär. Fick till och med hjärnsläpp sist jag jobba och skulle blanda en kaffe karlsson..då är de verkligen illa!! Varit sugen länge nu att beställa efter en stor beställning med massa olika likörer,spritsorter och andra roliga grejer. Men behöver lite extra kosing för att göra de. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0