Dagens paket!

Gick och snooza efter att jag lämnat Freja till bussen. Blev väckt av att brevbäraren plingade på dörren. "Du måste öppna, jag är ju naken" säger Jens och jag stapplar upp inte speciellt mindre naken och öppnar dörren. Lite generat står jag och tycker mig mot dörrkarmen. Paket!! De va en bakgrund och stativ från Tyskland som vi beställt. 7 dagar leverans, jag blev lite paff. Precis när jag står och skriver under paketet så kommer Jens upphoppandes och inser vad det är som kommit.. då va de då inte snack om att vara för naken :) Han började genast öppna och montera ihop. Även om bakgrunden var lite genomskinlig så var det ungefär 3gånger så billigt som i Sverige (inkluderat frakten) och de va absolut värt priset. Ebay är underbart!!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0