Clinique

Snyggingen är och hämtar ut två paket som kommit idag. Alltid lika roligt och komma hem från jobbet och få sätta sig och riva upp paket, nog för att Jens oftast hinner före och tjuvkikar i dom. De senaste paketen har dock varit mest till han. Men jag fick i alla fall hem två efterlängtade produkter från clinique. Denna gång beställt från USA, vilket jag aldrig gjort tidigare, dels för att jag inbillar mig att de ska vara hårdare med tullavgifter (sitter förmodligen mest imitt huvud) och sen för att frakten ofta är snordyr gämfört med asien och europa. Fick hem en "clinique pore refining solutions instant perfector" som är en kräm som gör att stora porer inte framhävs och funkar även som mattande vilket är perfekt för min feta, poriga t-zon. Krämen tycker jag funkar klockrent. Döljer porer jättebra och håller trots hetsigt och blött arbete. Tror dock aldrig jag blivit besviken över någon produkt från clinique. Nu ska jag ju inte påstå att jag köpt överdrivet mycket av just de märket, just för att de är så dyrt som de är. Men fick även hem min foundation som jag använt flera gånger tidigare "clinique super balance foundation". Super nice när jag fick ner priset med en hundring ungefär. Använder även puder från clinique som jag också är väldigt nöjd med. Det ända och de nog oviktigaste av allt är att jag aldrig tyckt om utseendet, designen på deras produkter, men som sagt, de är ju en väldigt oviktig sak.
 
 
  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0