Semester..

De är semester på Ebay. Eller ialla fall många från kina. Grymt frustrerande när man hittar något som man vill ha. Ebay-junkie som man är så händer ju de rätt så himla ofta, ialla fall några gånger per dag. Har lite paket som jag väntar på. Några som jag väntat på i över en månad som jag var tvungen att maila och fråga "whats up?" andra som är relativt nybeställda men som jag vill ha nyss!
*
Fick hem min glossy-box i fredags. De va väldigt exalterande (säger man så?) men hur som hällst så kommer jag inte kunna recensera produkterna än på ett tag, då jag måste prova dom lite längre. Men överlag så är jag nöjd med månadens paket...relativt!
*
Har även en sminkning i huvet som jag vill göra...eller två, den andra kom jag på nyss. Men trots att jag inte slitit som ett djur på jobbet i veckan så har jag inte idats göra något avancerat. Får se om jag orkar idag, men tror jag ska leka med Anna idag och sen dö tidigt ikväll. Skulle behöva gå och sola lite också idag, de är hämskt hur snabbt man blir blek efter sommarn (inte för att jag blev speciellt brun alls detta år).
*
Jo, läste ut boken som jag fick för ett tag sen också..läste ut den på två dagar så nu har jag verit utan ett tag. Grymt sugen på att köpa en bunt böcker från tradera...så man har så de räcker ett tag. Har iallafall beställt efter två till i samma serie, Trollrunor, och tror att en kommer komma idag. förra delen slutade extremt spännande så jag längtar. Det som var extremt irriterande var att jag såg att alla böcker inte fanns i pocket utan ungefär hälften av serien fanns bara i inbunden. Personligen tycker jag att de är skönare att läsa pocketböcker och priset är ungefär 3ggr så mycket om maan ska köpa dom inbundna. Så de sög.
 
 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0