Madagaskar

Gårdagen bestod av massa mys med lill tösen. Vi åkte till Luleå och gick på bio. Vi såg Madagaskar 3D. Jag har aldrig sett 3D förut förutom på cosmonova i Stockholm och IMAX i London för massa år sen. Inte Freja heller så de va kul att testa. Dock var jag lite orolig att jag skulle börja må illa vilket jag gjorde när jag och Freja var på cosmonova sist, men de gick bra, de va ju inte allt för häftiga rörelser. Filmen var kul, tror den som skrattade mest i salongen var Jens :P Efter filmen gick vi på MAX och käkade och Jens for till sin bror. Freja var väldigt stolt över sina nya 3D brillor och ville inte ta av dom. Jag frågade om hon såg allt i 3D nu när vi satt och käkade. Då skratta hon bara och sa: "nää men nästan" hahaha. När vi kom hem somnade vi båda vääldigt fort hon vid 8 och jag vid 9 hahaha, ja kanske är lite pensionärs varning på mig ibland.
 
Snyggingen på MAX
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0