Halloween

Längtar väldigt mycke till halloween. vet inte alls vad som händer än. Jag och Anna surrade lite igår om att hyra gård, eller bara hitta nån plats där de finns utrymme till att ha en lite större halloween fest. Beställde igår lite grejer som jag ska ha till halloween. Tänkte vara en fairy..vad heter de på svenska? älva. och sen tänkte jag göra nå zombie sminkning på Jens. Svårt ändå då man vill göra nå kul men ändå som är bekvämt att ha på sig en hel kväll.
*
Vann en auktion på tradera iger också. 39 böcker från Sandemo-serien. Inte läst nån av dom, vad jag vet, men läst några fristående romaner och serier av henne så jag är rätt säker på att jag kommer gilla böckerna. Perfekt när man kan komma över böcker sådär, det blir så mycke billigare och så har jag läsning för några månader framöver :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0