Nystart nummer 100?

Mina försök att blogga tidigare har ju inte gått nå vidare. De brukar hålla i sig en månad eller två sen tappar jag intresset och kommer inte på något vettigt att skriva. Nu ska jag ge det ÄNNU en chans, men denna gång göra det aningen annorlunda. Tänkte denna gång fokusera på att lägga upp bilder då detta är något som börjar finnas en del av och kommer flera hela tiden. 
 
Jag är långt ifrån nöjd med designen av bloggen, detta på grund av att jag är totalt handikappad när det kommer till datorer, så den får jag se till att fixa senare. 
 
Bilderna nedan är från en helt vanlig kväll innan krogen. Eftersom Sangrian var öppnad och drucken så blev givetvis personerna på bilderna därefter ;)
Fotografen är givetvis den otroligt duktiga, snygga, underbara: Jens Fridesjö
 
             

Kommentarer
Postat av: anna

eey jag kan hjälpa dig med en design (dock låna den ifrån en sida) lägga in den mixtra o leka med färger sen även fixa en header om du inte är nöjd med den du har osv. givetvis gör ja de 4 free eller om ni bjuder över mig å månsson på kaffe ;)

Svar: Tror inte de behövs, tror att jens har rätt bra koll ändå så han fixar sen när jag fått ihop lite mer bilder och så :) de som är duger tills vidare iaf :) men tack fr erbjudandet.
Angelina Fredriksson

2012-07-19 @ 13:43:45
URL: http://thellan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0