Corps Bride

Egentligen är jag inte säker på att jag vill lägga upp dessa bilder då jag verkligen inte blev nöjd med resultatet av sminkningen. Men jag gör det i alla fall nu. De enda jag egentligen blev nöjd med var ögonbrynen. Jag använde vanligt limstick och concealer för att täcka över mina egna och målade istället dit nya liknande hennes med gel eyliner. Köpte en vit face paint som jag använde som vit grund i hela ansiktet och halsen. Det var väl kanske den som gjorde att jag blev mest missnöjd med slutresultatet. Den flagnade lite och gjorde att det var väldigt svårt att forma ögonskuggan. Ögonen kändes jätte muppiga och ja de blev många svordommar innan jag sällde mig framför kameran och kände mig bara allmänt sur. Tror de dröjer ett tag innan jag ger mig in på att göra en animerad figur igen. När jag tänker såhär i efterhans så skulle jag stället gjort en otecknad version av corps bride, utifrån egen fantasi hur de skulle se ut.. men men, lite sent nu, de får bli i framtiden kanske. Här är bilderna som blev iaf.
 
 
    
     
Foto: Jens Fridesjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0