Clown

Clown sminket var den andra i skräck temat vi gjorde. Lika kul som den förra men lite mer pillrig när det kom till att göra mun och tänder. Fortfarande hade jag inte en tillreckligt vit grund men tycker det funkade bra ialla fall. Allt de svarta gjorde jag med en gel eyeliner och fyllde bara i resterande färger men ögonskugga. Eftersom både jag och Jens är rädda för clowner så var detta en spännande grej att göra. Jag satt faktiskt framför spegeln och sminkade mig och allt var ok, men så fort jag var klar och släppte ut håret så ryckte jag till och blev rädd för mig själv, haha. Då är jag dock väldigt mesig och lättskrämd också så de är väl förmodligen inte allt för vanligt att man blir det. Men åter igen ryggade Jens tillbaka när jag kom när, vilket alltid gör de lite extra roligt att jävlas och skämmas lite :)
 
 
 
 
      
 
 
 
 
 
      
 
Foto: Jens Fridesjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0