Samara Morgan

Hade väl lite the ring som inspiration när jag ville göra. Första gången jag testade linser också, vilket var spännande. Mycket svårare att sätta in än vad jag trodde de skulle va. Bökade på ett tag och fick i ena och de kändes bra. Men när jag lyckats krångla in den andra linsen i andra ögan så skavde de hela tiden och de känndes som att jag hade smuts i ögat. Efter att jag tog ut linsen så märkte jag att jag lyckats få en finne på ögonlocket...eller mer i ögonlocket (av alla ställen). så jag missstänker att de var därför de skavde. Försökte vara väldigt ren om händer och allt men vem vet kan ju varit nå skit också som åkte in. Såhär blev bilderna iaf:)
 
 
    
 
     
 
 
Foto: Jens Fridesjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0