Flower Girl

Ville göra en sminkning med mycke färg så jag kikade runt lite efter inspiration och bestämde mig för att göra blomma. Tyvärr så är 90% av min garderob svarta kläder så de va svårt att hitta något i färg som skulle vara passande att ha på sig. Något som jag märkte nu efteråt då jag kolla på bilderna är hur min foundation är helt fail!! Fläckig och mörk, shame on me!! Annars va de kul som vanligt att exprimentera sig fram. Tänkte jag skulle lägga upp en bild också på de jag använde under sminkningen. De är dock taget med min kassa mobilkamera så bilden är inte så skarp. Bilden är även tagen några dagar efter så jag kanske inte fick med allt och la heller inte med några  penslar eller så för de kommer jag då verkligen inte ihåg! :)
 
 
Såhär bliv bilderna:
 
 
   
    
 
    
 
 
Foto: Jens Fridesjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0